آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

آرالدان یئنی خبرلر ( اخبار جدید از آرال )

1391/8/18 14:20
نویسنده : آرالین آناسی
3,555 بازدید
اشتراک گذاری

آرال عومرون چوخ اولسون

کونلون توخ اولسون

سنه لالای چاغیرام

دوشمانلارین یوخ اولسون

سلام منیم ناز بالام گوروسن نچه واختی گئله بیلممیشم تا سنه یازام آخی بیر هفته دی گلموشوخ تهرانا منده ایشیم اولوب ائو ائشی ییغیشدیرماق بابایی هر یئری چالیب چالماچالا آمما سنه دئییم بو نچه واختان...

تهرانا گلنده سن بابایی کی گورموشدون چوخ سوینیردون آمما دئییم بیر آزدا شیلتاخلیق ائلیسن آخی شولوغلوخدان گلمیسن بیر ساکیت ائوه  اونا گوره ده من مجبور اولورام گئلم شیرکته بابایی یانینا تا سن بیر آز اوینویاسان بو گونده شرکتدیوخ من سنون بولاقو یازیرام سنده بابایین یانیندا سان .

چون اوشاق گونی بوردا دیوردوخ دوشنبه گونو گلدوخ شیرکته  سونراسی گئتدوخ میلاد نورا تا سنه کادو آلاخ بابایی سنه ائله ناز پالتارلار آلدی کی چوخ یاراشیر سنه.

( سلام گل پسر مامان چند وقتی که نتونستم بیام تا واست چیزی بنویسم آخه تازه اومدیم تهران منم مشغول جمع و جور کردن وسایلمون هستم.

وقتی اومدیم تو باباتو که دیده بودی خیلی ذوق میکردی ولی یکمم بیتابی میکنی آخه از خونه  شلوغ اومدی خونه ساکت که فقط من و بابایی هستیم واسه همینم میارمت شرکت تا یکم حال و هوات عوض بشه امروزم شرکتیم من دارم وبلاگتو آپ میکنم تو هم پیش بابایی هستی .

چون روز کودک اینجا نبودیم دوشنبه اومدیم شرکت بعدشم رفتیم واست خرید و لباسهای خوشگل واست گرفتیم مبارکت باشه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ارال
22 آبان 91 19:42
ارال جان دلم برات تنگ شده کجاییی خاله جون قربون بشم من


ممنونم خاله جونم منم دلم برات تنگ شده همش دلتنگ شماها هستم
مامان روانشناس
22 آبان 91 23:36
مامان آرال عزیزم خیلی خوشحال میشم به وب روانشناسی ما بیاید و در بحث های ما شرکت کنید
http://psychology.niniweblog.com/


حتما سر میزنم
پروانه
2 آذر 91 13:54
سلام همشهری خوشحال میشم به دفتر خاطرات دختر من سری بزنید هزار ماشاله پسرتون خیلی نازه


حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد