آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

آرال، آرتینین دوغوم گونینده

1394/12/4 1:53
نویسنده : آرالین آناسی
3,294 بازدید
اشتراک گذاری

دئیین 12 سی آرتینین دوغوم گونیدی و منن ، آرال یئنی آذرشهریدن گئلموشدوخ و آرال چوخ داریخیدی آرتینین دوغوم گونی پارتیسی آرالا چوخ خوش اولدو، چوخلی اوینادی، دوزدی من یورغونیدیم چون ناهارا لیسانس یولداشلارینان چیخمیشدوخ ائشیه آمما یینه بیر خاطیره لی گون اولدی، آرال کی آرتینین کادولارین آچدی و آرتینین بیرلیکده آپاردیلار اتاقدا اوینادیلار.

پسندها (3)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامانی
4 اسفند 94 18:01
سلام عزیزم ماشالله چقدر آرال جون بزرگ شده آقائی شده برای خودش خانوم جان چرا هم به ترکی هم به فارسی نمینویسید تا همه دوستان استفاده کنن من به خیلی از وبلاگ ها سر میزنم گاهی اوقات خانوما به زبان خودشون مینویسن مثل کردی که من متوجه نمیشم و ناراحت میشم زمانی که همسرم نیست وقت خودمو با دیدن بچه های شیرین تو وبلاگ ها میگذرونم برام دعا کنید خدا یه بچه دیگه زودتر بهم بده تنهایی خیلی سخته مخصوصا تو این تهران آلوده و شلوغ که من ازش متنفرم چون به خاطر همین شلوغی ها و آلودگی ها بچمو ازم گرفت دخترم مونس من بود خیلی براش ناراحتم دکتر فعلا برام بارداری رو ممنوع کرده ولی من خیلی بچه دوست دارم شما هم حتما یه بچه دیگه بیارید مخصوصا دختر چون مونس مادر دختر دعا کنید یه بچه دیگه خدا بهم بده تا بتونم یه همچین تولدی یا بزرگ تر براش بگیرم خیلی تنهام با دیدن بچه های شیرین همیشه آرزو میکنم یکی از گل ها رو خدا بهم بده ببخش خیلی حرف زدم دلم خیلی گرفته بود خیلی خدا هیچ کس را بدون اولاد نزاره عزیزم حتمن این دفعه مینویسم تو هم زیاد غصه نخور هر چند آلودگی تهران افسرده میکنه آدمها رو ولی برو بیرون و شاد باش تهران خیلی مراکز تفریحی و گردشی داره من قبل آرال همه جا میرفتم الان یه کم دست و بالم بسته شده فقط میرم دانشگاه .
مامانی
4 اسفند 94 21:52
منم با دوستام بیرون زیاد میرم ولی هرجا بچه میبینم قند تو دلم آب میشه قبل که دخترم بود خیلی باهاش بیرون میرفتم خیلی جاها میبردمش واسه گردش و تفریح . شما دانشجویین کدوم دانشگاه درس میخونین تا چند وقت پیش من درس میخوندم سر گرم درس بودم بعد تحویل پایان نامه خیلی بیشتر فکر میکنم همسر میگه تا فعلا دکتر بهت اجازه بارداری نداده بشین واسه دکتری بخون تا سرگرم شی کمتر بهش فکر کنی شاید همین کار رو کنم تا خدا بخواد همه مشکلات واسه این موضوع برطرف بشه ممنون ازتون دوست عزیز انشاللاه هر چه زودتر یک نی نی میارید غصه نخورید خدا بزرگه امیدتون به خدا باشه فقط .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد