آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

احساس دلتنگی

1398/9/24 1:38
نویسنده : آرالین آناسی
930 بازدید
اشتراک گذاری


کودک من

                 دلبند مادر

                               درون دل تنگ مادر

                                                        دلتنگی غریبی حاکم شده است!

نگاهم را به آسمان می دوزم

                                    تا برق نگاهت در چشمانم حلقه زند

و به من جان دهد

                              دستانم را به آسمان  به آن بالا میکشم

بالای بالا

                            تا دستان کوچک و گره خورده ات را بگیرم

تا گرمای درون آنها به من جان دهد

                                صدایت میکنم

کودکم

                دلبند مادر

                                 دلم تنگت است

 زیباترین نشانه خداوند

                             امشب دلم هوایت را دارد

 مینویسم...مینویسم برایت

                              تا قدری از دلتنگی های

این دل شکسته سبک شود

                          آه که چه سخت است

دلتنگی برای تو

                          دوستت دارم. آرال مهربانم 

آرالم عکسیم آزدی سنن چوخداندی عکس سالمامیشام نه زامانلاریم واریدی هر لحظه سنن فقط عکس سالاردیم ایندی یانیمدا دئسن تا او ناز اوزونن عکس سالام یانیمدا دئیرسن تا الیم الونده یاتاسان لایلا لاریمی ائشیده سن چوخ سئویرم سنی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد