آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

11 سالگیت مبارک آرال عزیزم

1401/3/26 0:08
نویسنده : آرالین آناسی
256 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مرد کوچک من تولدت مبارک آرامش قلب من.

هیچ‌‌وقت فکر نمی‌کردم توی زندگی‌ام انقدر خردادرا دوست داشته‌باشم

این ماه با ارزشترین، قشنگترین و امیدبخش‌ترین ماه زندگیم است

اما امسال خرداد با همیشه متفاوت است 

جای خالی‌ات را همه جا احساس می‌کنم

عطر نفسهای زندگی‌بخشت به مشامم نمی‌رسد

ولی چه میشود کرد همین که تو سالم باشی برای من کافیه

اما بی قرارتم بی قراری آرام و دلم خوش به آینده ای روشن برای تو

آرالم الان که مینویسم برات راستش فکر نمیکردم روزی برسه پیشم نباشی نمیدونم الان کجای این شهری ولی میدونم هر جا باشی قلبم پیش توعه کاش میتونستم بهت زنگ بزنم تولدت رو تبریک بگم اونم ندارم ولی میدونم این روزا هم میگذره و شنیدم فرشته ها آه مادر دلشکسته رو میشنوند و خدا دعای مادر دل شکسته را زودتر اجابت میکند.

عزيزم....زيباترينم.... روزى كه تو را در درونم حس كردم.... نه آزمايش داده بودم.... نه فرشته ها برام خبر آوردن..... فقط صبح احساس كردم نقطه اى سپيد درونم مى جوشه...

اون روز كه درونم زاده شدى دوباره عاشق شدم و هميشه از خدا خواستم سالم و مهربان باشى.

قلب من، از زمانى كه متولد شدى لحظه به لحظه با هم بوديم، هر جا مى رفتم تو را مانند پاره اى از وجودم با خودم مى بردم، تب مى كردى تب مى كردم، مريض مى شدى مريض مى شدم، تشنگى و گرسنگى تو را حس مى كردم و هر كارى كه دوست داشتى به بهترين شكل برايت انجام مى دادم. عزيزم با هر مكش دهان كوچكت براى شير خوردن محبت و فداكارى را در رگ هاى بدنت تزريق كردم.

و شايد فرشته نگهبان منى، بهانه تحمل سختى هايم، به خاطر تو مى جنگم و كار مى كنم و هر روز قویتر از روز قبل خواهم شد بهت قول میدم 

آرال عزیزم تو هر زمان زندگی برات سخت شد آغوش امنی منتظر توست دوستت دارم پسر کوچولوی من 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آیسلمامان آیسل
26 خرداد 01 23:00
۱۱ سالگی گل پسرتون مبارک...آرال هاردا اولسا همیشه سیزین بالازدی...الله حفظ السین...سیز بو امتحاندا باشی اوجاسیز...آرالینان آیسل بیر سنده دیلر...همیشه بیر بیریمیزین یازیلارین دنبال الردوخ...من سیزدن چوخ گوزل حس لر آلمیشام...دوزدی سیزی گورممیشم آمما سیز شاد اولاندا منده شادام..و سیز آرالین آیریلیغیننان اینجیینده منیمده اورییم توتولور...بو یازیز اورییمی داریخدیردی..آمما او امید و تلاش کی من سیزده تانیرام گوزل گونلر سیز آنا بالانی گوزلور....اوزوزدن مواظب اولون عزیز دوستوم
آرالین آناسی
پاسخ
چوخ ساغول عزیز دوستوم سوزلرین بیمه چوخلی انرژی واردی 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد