آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

بایرام 1395 ( عید سال 1395

1395/2/15 2:46
نویسنده : آرالین آناسی
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بیر آز بیواخت اولوب پوست قویماخدا باغیشلا اوغلوم

بو ایل بایرام بیز گئددوخ آذرشهره سن کی اوچ هفته قاباخدان بیزی جانا گتیمشدون کی من مامان جونا داریخمیشام گرک گئدم اونلارا، گاهدان دئییردوخ اتوبوسلار خرابدی گاه دئییردوخ قطار بلیطی یوخدی سنده گونده آتایا زنگ ووریدون آتا نجور اولدی جورلندی اتوبوسلار، آخیرده چرشنبه آخشامینا بیر گون قالمیش  من و سن گئددوخ و سن چوخ ذوق ائلیردون بلی دا اوردا سن پادشاهلیخ ائلیسن نه دئییرسن آللیلار نه ایش گوروسن دینمیللر گونده آتانا آدایی آپاریللار ائشیه، بایراماجاندا 30 دانا بالیق آلدون گونده آتانان گئدیردون بالیق آلیردون.

بو ایل گینه چوخلی بایراملیق آلدون آتا کی خاریجه دن سنه گوزل گوزل پالتارلار گتیمیشدی مامان جون کی کنترلی ماشین آلمیشدی و چوخلی اوینادمالی کی آدامیدی و سن چوخ سئویردون هله آجان بو ایل سنی سورپرایز ائلدی و بیر دوچرخه آلدی سن چوخ سئویردون ایندی ده گونده گئدوخ پارکا سن دوچرخه سواری ائلیسن، آقادایونده کی گئتمیشدی مشهده و شیرازا سئنه قطار کی تاپیشیرمیشدون آلمیشدی بیرده بت من پالتاری کی سن چوخ سئویسن

( امسال عید ما رفتیم شهرمون تو که از سه هفته قبل هی میگفتی باید بریم من دلم برای مامان جون و آتا تنگ شده دیگه ما هر روز میگفتیم بلیط نیست نزدیک چارشنبه سوری من و تو بلیط گرفتیم رفتیم و تو خیلی ذوق داشتی چون اونجا هر چی میگی میخرن هر کاری میکنی چیزی نمیگن تازه تا عیدم 30 تا ماهی گرفتی انداختی تو تنک آب ف امسال بازم کلی عیدی گرفتی آتا که مسافرت بود واست لباس خوشگل آورده البته واسه مامانتم دستش درد نکنه سرویس مروارید گرفت  مامان جون ماشین کنترلی گرفت واست و کلی از این آدمهایی که تو دوست داشتی و از همه باحالتر دوچرخه ات بود که آجان واست گرفت و تو خیلی دوستش داری آقاداییتم از مشهد و شیراز واست قطار و لباس بت من گرفت  و در ضمن یه روزم رفتیم جلفا کنار رود آراز و کلی بهمون خوش گذشت)

 

آراز قیراغی ی چوخ گوزلیدی و آراز دوغوردان قشنگیدیر و سن من و بابایدن نه عکسلر سالدون کی ایندی باخاندا ذوق الیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملورین
4 خرداد 96 23:19
به به این غذاها رو خودتون درست کردین ؟ معلومه هنرمندیم خیلی دلم خواست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد