آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

برایت شال میبافم

1398/9/28 0:21
نویسنده : آرالین آناسی
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شب شد و دلتگیهایم شروع شد آخه شبا همش بغل من میخوابی الان که نیستی فقط گریه میکنم دلم تنگ میشه برات امیدوارم بتونم زودی ببینمت راستی آرال مهربونم کلاهتو تموم کردم چقدر خوشگل شده شروع کردم شال بافتن برات تو هر رجش فقط قیافه تو میاد تو ذهنم قبلنا که میبافتم میومدی همش دور گردنت مینداختی میگفتی تموم نشد چقدر دلم هواتو کرده نازنین پسرم چوخ چوخ سئویرم سنی دونیالارجا سن منیم دونیامسان قلبیم سنون اوچون وورور عکسیم یوخدی بیلونن تازالیخدا قدیمکی عکسلرو گونده باخیرام آللاه هئچ ننه نی اوشاقینان آییرماسین چوخ چتیندی چوخ 

 

متفاوت ترین را برایت میبافم

لبخند و عشق کم بود

گره به گره 

رجع به رجع

ذکر گفتم هرچه بر دل آمد گفتم

تسبیح مادرانه، صلوات،ذکر یگانگی خدا، هرچه آرامش بخش هست

این شال گردن متفاوت ترین شال گردن دنیاست

پراز عشق پراز لبخند پراز خدا

زودتر تمامش میکنم تا نبض زندگیم در تو را لمس کند

تو در گردنت بیندازی و من در دلم که چه عرض کنم در لبخندم قند آب کنند

جان 

زود 

برایت

تمامش

میکنم

متفاوت ترین شال گردن در انتظار توست..

دوست داشتنت تکرار ندارد..

دوست داشتنت هرلحظه تازگی دارد.

آرال مهربانم دوستت دارم ساعت یک و بیست دقیقه بیست و هفت آذر ۱۳۹۸ 

همیشه یادوندا ساخلا اوغلوم کی من سنی چوخ سئویرم و نه یاخجی کی بو وبلاگ وار اولدن عشقینن سنه یازمیشام ایندیده اولوب منیم اورک دردیمین درمانی 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 آذر 98 12:59
وبلاگ قشنگی دارین
من وبلاگتون رو دنبال می کنم اگر خواستین وبلاگمو دنبال کنین
آرالین آناسی
پاسخ
حتمن عزیزم دنبال شدید
مامان صدرامامان صدرا
29 آذر 98 20:55
بو آیریلیقین عمر ایشالله آز اولار 😔😔چوخ ناراحات اولدوم دوسدوم😔😔
آرالین آناسی
پاسخ
ساغول جانیم یاشیاسیز
مامان آیسلمامان آیسل
29 آذر 98 22:28
سلام ...یاخچیسیز؟؟متفاوت ترین شال گردن دنیا!!!!!گوزل یازیسیز....گوزل توخوسوز....عشقینن...بوتون گوزل آرزیلاریزا یئتیشه جاخسیز انشالله
آرالین آناسی
پاسخ
سلام عزیز دوستوما یاشا جانیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد