آرالآرال، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرال خان

دلنوشته های یک مادر برای پسر کوچولوش ( آنا دویغوسی )

دلتنگی های مادرانه ۲

1398/10/5 1:01
نویسنده : آرالین آناسی
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

 

آنسوي دلتنگي ها خدايي هست كه داشتنش جبران همه ي نداشتن هاست!

حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای

دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . .


نگذار؛ 
نه سياهي..نه سكوت ..نه ديوار و نه سيم خاردار .. 
و نه حتّي من ..لبخندت را از من بگيرد .. 
بگذارشيريني لبخندت تلخي گذشته را بيرنگ كند.. 
هر جا كه هستي باش ؛ 
فقط خوشبخت و خوشحال باش.... فقط باش !

هميشه 
در سختي ها به خودم ميگفتم : اين نيز بگذرد... 
هنوز هم ميگويم ! 
اما حال ميدانم ؛ 
آنچه ميگذرد عمرِ من است ، 
نه سختي ها !

نکندصبریک فریب بزرگ باشد
سالهاست باغوره هاکلنجارمیروم
حلوانمیشوند!!!!!!

ایکی گوندی سنین سئسو ائشیتممیشم آرالیم چوخ اورگیم سیخیلیر سن سیز انشالاه بو آیرلیقلار قورتولار بیلمیرم اونلار کی قویمولار من سنین سئسوده ائشیدم آللاها نه جواب وئرجک لر آمما گینه مامانی صبر ائلیری . او گون منه دئدون مامانی بویئه جم بویوک توپچی اولاجام رونالدو کیمین سنن بیرلیکده یاشیاجاق بیردن دئدون مامان باغیشلا من گئدجم مسابقه سنی تک قویاجام 😍😍سن چوخ بویومیسن آرال منه  دئسن مامانی یادیمدادی بیلمی کیلاسلاریما آپارایدون اوتورایدون کیلاسیم قورتولسون 😘😘😘

پسندها (5)

نظرات (2)

mahyamahya
5 دی 98 1:48
سلام عزیزم دنبال شدید  اگه میشه دنبالم کنید راستی وبلاگتون خیلی قشنگه 💕😘👍
عمه فروغعمه فروغ
5 دی 98 11:28
ان شالله که هر چه زودتر این دوری تموم بشه و به پسر گلتون برسید
آرالین آناسی
پاسخ
ممنونم از شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرال خان می باشد